Friday, February 24, 2012

Dear diary

23/2/2012 - Khamis

dear diary,akhirnya tiba juga hari khamis.hari yang sentiasa ditunggu2 oleh aku setiap mggu.sebab ape?sebab esoknya aku cuti,tak kerja.untuk quarter ni aku cuti jumaat sabtu,next quarter cuti ahad isnin.malas nk explain banyak2 wahai diari,sbb ko bukan nak ingat pun.and ko mesti tak paham kan?alhamdulillah,aku dah siapkan most parts of my project.lega rasanya walaupun aku rasa kaki aku ni mcm dah senget sikit.jalan pun tak betul.siang td aku berazam nk study sikit pasal semicond and pasal CMP.sbb aku rasa mcm ilmu aku tak cukup mendalam lg.mcm mana nk improve process kalau aku sendiri tak master pasal benda tu.betul tak diari?so,aku dah save semua training materials kat dlm laptop td.tp akhirnya malam ni aku habiskan dgn tgk How I Met Your Mother. =.=''


24/2/2012 - Jumaat

dear diary,aku bangun awal hari ni.surf internet jap,pastu tido balik.haha.tapi pelik,kenapa hari2 kerja aku susah beno nak bangun pagi.bila cuti,rajin pulak aku bangun awal.nyampah.aku dah sapu2 bilik dengan ruang tamu td.makan cereal pastu sambung tgk How I Met Your Mother lagi sampai la pukul 1.30,aku stop sbb nak solat zohor.Lepas amik wuduk,aku check henpon tgk ada misscall dari dia.ingat nak call balik,tapi aku batalkan niat aku sbb aku rasa dia dah pegi klinik kot.sbb hari khamis petang mmg dia pegi klinik.tiba2 aku baru teringat,ah hari ni jumaat.bengongnya aku.ok,mesti dia dah pegi solat jumaat.so,aku pun tunaikan la solat zohor aku.lepas solat,aku sambung lg tgk HIMYM tu.tak study2 pun aku ni. =.= tiba2 dia call.sembang2 kejap lepas tu dah habis.aku tak sembang byk.tktau kenape.nk tau tak diari,aku habiskan sepanjang siang hari aku dgn tgk cite tu je.loser ke aku?

malam pulak aku ingat nak tgk tv.housemate aku dah kuar siap dgn beg2 baju semua.so aku assume dia tak balik la malam ni.tv dah la takde cite best,so akhirnya aku tgk lg HIMYM.boring sgt,aku tgk RunningMan pulak.Akhirnya malam ni dia tgk juga RunningMan episod 74 yg aku suruh dia tgk dari mggu lepas lg.sebab seronok sgt episod tu.aku rasa lg keexcitedan aku tu smpai skrg.sambil dia tgk episod 74,aku tgk episod 79.dalam pukul 12.30,aku tanya dia,dah habis tgk belum.rupa2nya dia dah tido.baru ingat nk tanya pendapat dia.


25/2/2012 - Sabtu

dear diary,selamat pagi!aku bangun awal lg hari ni.tp masih dgn rutin aku.tgk cite tu.aku start tgk dari season 1 sampai srkg dah season 5. =.= tinggal satu season je lagi.aku takde latest season.mane nak cari eh?diari,hari ni aku aku rasa sakit hati,geram dengan benci.aku taktau kenapa.aku rasa lebih baik aku jangan sembang dengan sape2 pun hari ni.aku mmg macam ni,benda yg sepatutnya aku marah dah lama dulu,baru aku nak marah skrg.lepas tu tktau nak lepaskan kat mana.diari,kenapa aku selalu sedih skrg?kenapa aku tak happy mcm dulu?kau pun mesti bosan kan sebab aku selalu post benda sedih2 je skrg.aku nak cite jugak perkara2 happy kat sini,tapi aku nak tipu sape?mmg aku takde benda happy pun skrg.sbnrnya semalam aku tido dengan hati yg tak gembira langsung.apa harus aku buat?ah,sambung tgk HIMYM.haha.esok dah kerja.harap2 tak banyak issue.eihhhh,time bila aku nak study?minggu depan la ye diari.hoho.bye!


::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.