Friday, February 27, 2009

kehidupan bertakhtakan buku2an

i just kinda realize that i scarcely attach pictures in my blog.haih,i have to persevere with that s*** internet connection.it seems like the connection kinda ooooooooooooklah now,so better i upload some pics regarding on my life..

my leisure time :
balik je kelas dalam kul 5 cmtu mesti aku ngadap laptop nk tgk charmed!(mmg time tu je free pon T_T) itu haruslah kannn...tkkan hari2 aku nak tgk muka2 orang malaysia je.mestilah nak tgk muka2 product oversea ni..ahaks!so,klu status ym aku "its charmed time!" silalah kawal tgn2 anda daripada mengebuzz saya..tersasar fokus aku nanti...

agak2 bosan tgk charmed,aku melayari la seluruh dunia dgn menggunakan jari.tk pun update blog dan takpun aku mencicit g blog orang.haha!
dah tajuk pon bertakhtakan buku2,tkkan tk letak gmbr buku kan..keh3.even tkdelah aku 24 hours study tp memang hidup bergelumang ngn objek2 nilah..(tk tahan gedabak buku GENETICS tapi baca tk smpai 10 pages...T_T)

mereka2 disekeliling ku...

1) abbas ismail.manusia yang aku slalu ikut nak2 time aku tkde hala tuju...dan die pon macam serupa je ngn aku.slalu tkde hala tuju..kan abbas kann..keh3
2) khairul anuar.erkk..ni aku tk tau nak cakap ape.asal jumpe aku mesti nak mengajak aku menambah dosa dgn kata2 liar..tapi aku suke..suke..suke..!!mari bergosipan!
(tolong jgn buat muka innocent yer kerol....ko tu gigo..erkkk..)no offense~

3) emma..kalau nak meronggeng slalu je ajak emma.oh,silap..slalu je si emma ni pencetus meronggeng yang secara tibe2....best!!
emma ngn abbas bermanjaan kat belakang.masya'Allah!

4)dayana si groupmate process control..tergolong antara mereka2 yang slalu dgn aku sbb process control selalu je bermeetingan..=,=""....kalau tk gelak time meeting control mmg tak sah..hehe

aski sweeeeet abbas ngn dayana...ops!

ni lak pic yang aku suke..tema pic ni adalah "angkara ikan2 di tasik utm kenyang,aku menabur roti pada manusia2 lapar"...


ehhh...jap!!aku rasa macam gambar satu insan tu je yang penuh kat entry kali ni....haih,nak wat cmner..90% memory card hp aku ada gambar die...kaki gambar tol..


regards~

MyEm0.com


bai-sha-tul

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.