Friday, February 6, 2009

cinta kemonyetan...erkkk...

my last post is about me during high school,let us just back to the time me during primary school.time skola2 ni mestila best kalau cite bab cinta monyet.haha.actually bukan cinta pon.nak menyingkap kisah first crush dulu.(ijat jgn laporkan pada mem besar yer).
kisah bermula ketika aku berumur 10 taun.time tu leh dikatakan aku ni tinggi sbb kalau wat barisan smbil pegang bahu kawan kat depan aku slalu gak dok kat golongan2 belakang.skali satu skola ngn aku ialah abg aku(darjah 6) ngn adik aku (darjah 1) and of course la mak aku ada skali.siap jadi guru kelas aku lak tu...-,-""..
bersebelahan rumah aku lak adalah rumah cikgu rashidah yang merupakan teman seperjuangan mak aku kt skola tu.dia pon ada anak2 yg sebaya kami adik beradik.paling hensem mestila yang tua setaun dari aku tuh.haha.petang2 main sama2.sume mainan aku rembat main dulu.yang tak tahan aku g main bola sepak ngn abang aku yang berkomplot dgn jiran aku tu.bila ckp berkomplot tu paham2 je la apa jadi kt aku....(kena buli la.harus ke terangkan?).so kira aku dibesarkan dgn kehidupan yg kelakian sikit ditambah dgn siblings aku yg kekurangan perempuan.
ok.to make long story short,si jiran aku ni yg bernama F (bukan nama sebenar) g confess yg dia suke aku.erkkkkkkkk..*masuk pale dalam tanah*..confess pulak kt abg aku.bagus la sangat.(selama nenek aku kena ejek ngn abg aku)aku yg berhati suci dan penuh keblurran pasal cinta terus menjarakkan diri sekangkang kera dari F..
pastu time darjah 5 aku jd pengawas and si F jadi ketua pengawas.besela,kan sgt cool kalau dpt berdampingan dgn ketua pengawas.haha..(ok,sgt ngada2 disitu)so aku pon dh mula suke die.*bermain pasir di tepi pantai..erkkkk(tkde kaitan)*
tp ni suka versi budak2 je,nothing serious..berlanjutan lah kisah aku suke si F secara senyap smpai aku form 4(sangat lama ok).time tu pon aku dah nk pindah rumah.so,terpaksa la melepaskan hati dan perasaan itu bersama angin lalu~..sob3...
itu je la aku nak cite.lom lagi aku citer bab gaduh2 ngn kwn pastu balas2 surat : aku tak nak kawan ko.(erks).pastu dah baik bg surat lagi..: jom kawan balik..mmg mcm ngek.haha


adios amigos muchachos~

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.