Thursday, February 5, 2009

high school is the best place ever

i was praying just now and out of nowhere i got this idea to type on.(memang idea slalu dtg time smyg..)i know most of us will agree with my title...even not many people view my blog..T_T..ok,back to the bussiness.for me,i will never ever forget the wonderful memories i had during my high school period.ok,*english mode off*
sekolah menengah yang first aku jejak ialah sekolah menengah pantai remis yang sekaki je dari rumah aku.(berbasikal ke sekolah,sambil mengusha org..indahnyer!)tapi dok kat skolah tu seminggu je.dapat offer g sekolah menengah kebangsaan agama slim river.terasa terseksa sekali dengan peraturan dia yang kadang2 rasa tak masuk dek pale otak aku.damn homesick!tiga bulan pastu masuk mrsm lenggong..kelegaan terasa disitu.bangunan baru,padang yang rumput tak berapa nak tumbuh lagi,bas red omnibus yang laju amat ibarat kat litar F1 dan banyak lagi la.tak berapa best sgt time tu sbb aku skema.study je memanjang.but the best part is my room mates.tiga taun idup sebilik dgn 3 lagi org room mate aku yang sama2 menggila mcm aku.mmg best!

pas pmr,beranjak lah aku ke mrsm taiping.(makin lama makin dekat jarak ke rumah aku).time form 4 tak banyak sgt memori indah wat tatapan sanubari.yerla,time tu tak kenal sgt dgn umat2 sekeliling aku.lagi sekali aku bertindak jadi skema(senior pon tak best.erkkkk)..ya Allah,sangat mengada2.naik form 5,memang gempak!classmate yang haru biru serta seiring sejalan dengan kemerengan aku.haha,aku kawan dgn classmate je time tu.bebudak lain mesti igt aku skema.muzam pon aku kenal sbb aku g mencacing kat rumah sukan kawan aku.rumah biru(padahal aku rumah merah..).dgn muka selamba bomba aku pon g la dgr taklimat yang diberi oleh encik muzammil.itu lah detik permulaan aku kenal ko muzam.mmg ada hikmah aku g mencacing kt rumah biru(walaupun rumah biru selalu nombor last time sukan..haha.harus ke aku nyanyi lagu khas untuk rumah biru tu?)

pastu aku dipilih dalam pasukan kuiz sejarah dan patriotisme.amin,lily ngn mior.asyik kena quarantine je kami 4 org ni.dikecualikan dari kelas sbb kena la ngadap buku sejarah form 1 smpai form 5.tak sangka dpt pergi sampai peringkat kebangsaan.(no 2 time kebangsaan.hebat la kot).si amin dgn mior mmg keje mengutuk aku dgn lily(lebih sikit kat aku..T_T)sampai skrg ktorg rapat cuma si lily je asyik menghilang.kena culik bangla ke ape...
penat dah aku menaip.sambung tgk charmed.lalalalala~




confirm tau mana aku kan?ceh~

mrsm taiping(513)

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.