Thursday, March 4, 2010

mari pergi rombongan sekolah!

7.19pm
lab bioproses

peringatan : sila jangan mute kan laptop anda tatkala membaca blog ini.dengarlah lagu i yang cool ni.besela tu.memula tengok family outing,obses giler.semua benda aku nak kaitkan ngn FO ni.pastu tengok you are beautiful,aku obses kat cite ni lak.FO semakin di lupakan.babai chun hee T_T pasni nak tengok boys over flower.so dalam minggu depan lagu kat blog ni akan berubah kepada unsur2 boys over flower lak.haha.bak kata pepatah,habis madu sepah dibuang bersepah2 oleh tipah.erk.

esok nak pegi rombongan sekolah ke yakult.ah,teringat zaman comel2 dulu.asal rombongan je, g KL.tak KL melaka.tak melaka, KL =.=''...oh2,berbalik kepada rombongan.esok budak2 skb nak g kilang yakult bersempenakan (cey2) plant design punye subjek.apsal aku explain lebih2 ni.macam la orang tak tau.abbas je pun yang slalu stalk blog aku.group design aku tak pegi pun,sbb dah g visit tadi.aku je saja gedik2 nak pegi ikut.padahal malam ni stay overnight kat lab.memang berdengkur la aku kat bas esok sebelah abbas.eh2.

ah,bosan wat psm.tak abis2.orang lain dah berkurun2 dah abis.penat betoi nak bela yeast.kecik2 taknak mampus,dah besar menyusahkan orang.ceh! (ampun dr nik~)

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.