Thursday, March 18, 2010

taiping,taipei,tepeng,topeng...duh

harus la kan jarang2 update.sebab kasih sayang dekat blog dah berkurang.juga kasih sayang untuk facebook.sudah berkurangan. T_T
oh2,semalam tatkala tengah malam aku tengah melagha2 tengok FO episod ji hoo sunbae punye,tibe2 ada org call.ok,takut rasanya.tak penah2 hp aku berbunyi tengah2 malam.nombor tak dikenali pulak tu.

aku : yaposahyo~*cey2,korea la konon*..sape ni?

caller : awak ada beli nasik kan siang td?duit awak bayar tak cukup la.

aku : erh.mana ada saya beli nasik siang tadi. *tipu je,padahal ada*

caller : ada..awak ada beli.duit tak cukup ni.haha

ok,once die gelak tu aku dah syak dah.mesti insan2 nak main2kan aku ni.suddenly mcm kenal suara.rupa2nya shah faris firdaus b shahrani.hamik!nama penuh aku sebut.terus aku jerit kat hp tu "SHAH!!!!!!kuang aja ko!!wat takut aku jer!!" boleh bayang betapa kuat aku jerit.haha.

sedap2 aku sebut nama penuh shah kat sini.macam la orang lain kenal.shah merupakan ex-classmate aku kat mrsm taiping dulu.rindu2.die ni golongan nakal n suka perdajal orang.tapi kalah di tangan aku.muahahahha!aku mentor die,mana berani lawan weh.oh,rindu lagi sekali.

kalau di analisa dan di kaji2,ada la budak2 skb ni yang mengingatkan aku kat ex-classmate kat taiping dulu.contohnye,

1) toha.macam muner.dua2 suke merepek2.haha
2) kimi.macam deing aka shafiq.sebab suke kutuk2 aku tapi jiwang orangnya.heh!
3) khalilah.macam syazanna sebab baik hati tapi lantang sket.T__T
3) dayana.macam radhiatun sbb kasih sayang die tinggi.

haih.buat2 kenal je la nama2 aku sebut tu.rindunye nak menari2 dalam kelas sambil dengar lagu raya.rindunya nak curi2 makan n tido dalam kelas dengan fatie.rindunya nak ajar shah dengan hisyam kat dalam kelas.rindunya nak main kejar2 dengan naqib dalam kelas.rindunya nak kacau2 ezi.rindunya nak lari berebut2 duduk dalam dewan kuliah sebab nak amik port paling baik untuk usha orang.pastu tertinggal buku kedatangan kat kelas.hah.saya setiausaha paling pelupa sekali.rindu nak skodeng shah dating.rindu nak dengar talib n yidin merapu2.rindu semua budak2 513!!sedih rasanya.

ok,kena balik cepat.tak manis beremosi kat dalam lab bioprocess ni.tak macho.bye!anyeo!




p/s : tahniah taiping sbb dpt no 1!jom party!!!

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.