Tuesday, March 30, 2010

kehidupan seorang bye

29/3/10

siang - melaksankan tugas2 terbengkalai.mengecheck duit kat cimb.harus.sbb mara ni degil.tknk masuk duit je kejenye T_T.pastu hujan...hujan...dan hujan.terperangkap daku kat bilik


malam - baca,hafal n practice presention biotech.omo!perlu ke berdebar2 sangat.sbb dah lama tak present2.nak blushing je keje nye =.= kul 12 mula orang2 wish besday.tq kepada yang wish.saya gembira tp fikiran masih kepada biotech.kul 1 dah siap2 nak tdo.bajet tdo awal leh la bangun awal.ceh,sampai kul 2 lebih tak jgak tdo.sebab design la ni.slalu beno abis discussion kul 3-4 pagi.imsomnia dah aku.terus bukak laptop,online sambil practice2 lg.tengok,betapa semangatnye aku berlatih.tak dapat A saje je la.kul 4 lebih,mcm biasa light off utk aku.ZzzZZzz



30/03/10
pagi - kul 8.45 am dh lari2 pegi kat moto nk g klas biotech.tiba2 tertinggal helmet.lari naik atas balik.elok la tu,exercise pagi2.baru la peha kecik.omo!pegi kelas~yeaahhaaa!!


tengahari - pegi jumpe hui ling bincang pasal design.pastu balik,on9.mior call,jawab dengan suara lantang.sorry,terlebih jantan lak tengahari tu.haha.pastu sambung online smbil comment wish2 org kat fb.rajin i tau comment setiap satu.nampak sangat melaghanya.pastu tgk FO jap,ulang2 byk kali wlupun dh tgk.haih,malam ni nk kena amik yg bru kt syaz.pastu tdo~~~~~~~


malam - (prediction version)
buat design.check2 compile.tengok fo.kul 5 tdo.
begitulah berakhirnya 30 march 2010 bagi si biasa bernama baishatul.matang gile ah kehidupan aku.[ye la tuuuuuu]

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.