Saturday, March 20, 2010

slap me why dont you

dengan ini aku nak senaraikan sikap2 buruk aku.sebagai tatapan di hari muka dan sebagai teladan untuk membaiki diri hari demi hari.peh,skema tak tentu pasal.tapi aku rasa takyah tulis pun orang dah tau =_="

1) suka melengah2kan keje.bila dah smpai waktu klimaks mula la kelam kabut.tp selalu keje yang aku lengah2kan ni keje yang melibatkan aku sorang.klu keje yang berkumpulan dan memerlukan peng"compile"an bersama,aku buat on time.tkdelah menyusahkan orang.chait.sakit hati aku.[tibe2]

2) cepat naik angin bila aku tengah mengantuk.hah,good job baishatul.elok sangat la perangai tu.kalau agak2 aku tengah ngntuk,jgn la kacau aku.silap haribulan mengamuk aku.haha.takut la sangat.tapi actually ikut orang sekeliling jugak la.klau yg syg terlebih,aku tkkan bad mood.*=.=*

3) kalau ada benda aku suke sangat,aku akan jadi kedekut gile.sbb once ada orang lain suke benda yg sama,terus aku tk suke benda tu.omg!freak gile bye.

4) lambat nak sesuaikan diri dgn org baru jumpe.bak kate husna " bye susah nak didekati.tp once dh rapat,boleh suke kat die" omo!blushing!


5) cepat tak suke kat orang.haaaa,gitu!aku memang jahat.hoho~


itu je la.sikit2.kang jatuh saham kang.

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.