Thursday, April 30, 2009

pms

sebenarnya tkde kaitan pon benda aku nk cite dgn tajuk kat atas tu.teruja la tuh..haih~
abih je test PM tadi,aku macam bese akan melaksakan aktiviti post-exam.kalau protein expression pon ada post-translation modification,tkkan aku tkleh ada.jangan bagi aku sambung merapu pasal genetic sebab kat pale otak aku ni masih terngiang2 pasal info genetic.padahal info instrument sepatah haram tkde lagi.aku benci. (maafkan ayat keterlaluan ku).
oh,pasal aktiviti aku tuh..aku ni rajin berjalan2 menyiasat blog2 orang.agak2 yang best and boleh buat modal nak terjah bersama geng otak jahat aku, aku follow la beb.ape lagi nak buat.takat jadi silent reader tk membawa sebarang manfaat untuk negara pon.malu aku jadi cmtuh.
ni aku nak bagi blog2 yang wajar di baca tatkala kesunyian,kesengsaraan dan kesedihan menggamit jiwa..boleh la jugak nak tergelak baca.even model pon boleh buat blog sempoi.salute la wehhh!!

frust tapi malas
blog ni paling tk tahan cite pasal maxis,celcom ngn digi die..gile creative!

hanis zalikha
ni model nih..cun wehh~~rasa nak buat bini..haha

macham iz punya
mokcik ni pun sama ayat sempoi.nak gelak je aku baca.tengok2 bestfriend hanis zalikha rupanya..haih

tu ja setakat ni aku berjaya stalk.so sesapa yang dirundung kesedihan,baca la blog2 ni..tkde makna sedih kalau tak bertawakal (mmg tkde kaitan.sori)

ok,bye!

oh,polis sentri one two jaga jap.aku skrg slalu dingin ngn mereka2 yang ym aku.maaf yer.keadaan laptop yang semakin menggila menyebabkan bila org ym aku,laptop akan hang secara gediknye.jadi,ym agak tidak pleasant bg aku skrg.

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.