Thursday, April 2, 2009

nametag pengawas

1. Apakah hubungan awak dan dia? (dia tu org yang tagged kite kut)
-haih..adik aku ler..sebuks ja.

2. 5 impressions terhdp dia
-manja,pandai,berani,belagak(hamik!),lawak...=.=""


3. Perkara yang paling memorable yang die lakukan kat awak..
- menjadi adikku.erkk..thank you Allah!

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak..
- "perangai pelik2"..erk

5. Kalau die kekasih awak.. awak akan..
- hoi...hang nak sumbang mahram ka?aih,lebih2 lak tanya..

6. Kalau dia jadi musuh awak. awak akan..
- pijak belakang dia...

7. Kalau die kekasih awak.. dia perlu improve dlm..
- sila rujuk soalan 5.

8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana...
- curik ayam aku..

9. Overall impression ttg dia..
- baik dan tidek la mendengki ngn aku.

10. The most desirable thing to do to her/him
- ketuk pala..

11. Apakah awak rasa ttg pandangan org terhadap awak?
- eleleley,berawak2 ngn aku..erm,pemalu dan berbudi bahasa..haha!

12. The character of you for yourself?
- tk peramah,perasaan kadang2 tk terkawal.

13. On contrary, the character you hate about you..
- moody bila sampai seru

14. The most ideal person you want to be with?
- oh,ni soalan aku sukak!!.bagi ciri2 la senang.
aku nak yang tinggi,lawak,muka sedap dipandang,kurus,pandai,tk merimaskan aku,
sentiasa memeriahkan hidup aku,dan memahami aku.yeay!ring any bell?

15. For people who like you.. tell sumthing to them.
- laa..nak kat aku ka?silalah beratuq dulu.ikut turn ya.minum2 kopi dulu ka,makan cucuq pisang kt ruby ka...

16. Ten people you tag:

1.ali
2.seman
3.kelsom
4.melah
5.bedah
6.hamdan
7.kasim
8.selamat
9.ahmad albab
10.pak man buah
(jantina telah dicampuradukkan)


17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
- awat?nak ka?seman single.hamik la.

18. Is no. 3 female or male..
- dah kata kelsom.bukan ahmad hisham badrul aman.confirm2 la pompuan.haihhhhh!!

19. If no.7 and 10 have a relationship. Is it a good thing?
- entah ler.tanya la depa.perasaan mana leh paksa2.gigit kang!

20. Mcmmane dgn no.5 dan no.8?
- hang sat2 ckp omputih,sat2 melayu.identity crisis ka?kalau bedah ngn selamat,tkdak dah la kassim selamat,jadi bedah selamat..sedih~

21. No.4 single kah?
- gatai hang noo..sat,hang laki ka pompuan?

22. No. 1 belajar apa?
- belajaq ABC time tadika dulu.

23. Say sumething about no. 6.
- nama dia hamdan.sekian

24. No. 9 klakar tak?
-tk penah tgk cita ahmad albab kah?ngek!


kita lihat siapa yang kena...yeay!



::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.