Saturday, June 27, 2009

weekend ku

bosan giler ah weh.


awal2 plan nye ingat weekend aku akan terisi dengan mantap dan efisien.


tapi last2 aku end up melagha sorang2 kat umah cousin aku ni haa bertemankan laptop+kucing+tv+sofa and wtf yang lain.erk.sorry


memula plan nak jalan2 butterworth ngn si mior ari sabtu and ahad lak nak g main bowling ngan shiba


pastu sedara si mior la pulak datang menerjah umah dia dan konklusinya cancel la plan.


si shiba lak kena teman ayah die g KL.


cousin aku g kursus kt penang dua hari


aku?


24 hours la online.haih


pinggang pun dah naik lenguh sebab asyik membongkok ngadap laptop


oh,terpaksa private kan blog ni sebab tkut jatuh ke tangan mereka2 yang aku tak berapa pleasant dengan kehadiran mereka.


no offense.and i dont care if u ever got offended btw.


DAN!!


TAK SABAR NYE LA WEH AKU NAK HABIS LI NI.


IEDA,AKU TAU KO SUKE LI NI SBB TU KO TK SUKE CUTI ABIH.


TAPI AKU NI HAAA DAH MACAM ORANG PSIKO TAK CUKUP KASIH SAYANG JE NIH. T_T


BOTTOM LINE IS,I HATE TO ACCEPT THE FACT THAT MY HOLIDAY IS JUST GOING TO END LIKE THAT WITHOUT ANY aktiviti-membuang-masa-sambil-berbaringan-depan-tv.


haihhhhhhhhhhhhhhh


why do we need to be adult anyway?







pura2 kononnya tengah study utk spm.subjek sejarah itu pasti.

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.