Thursday, June 11, 2009

mencuri2

1. Bekas kekasih saya adalah :
zati dan si mawas..eh..eh..

2. Saya sedang mendengar :
mama panggil..."nor~~"

3. Mungkin saya patut:
pergi mandi dan packing barang nk g KL


4. Saya suka :
menggila


5. Sahabat-sahabat baik saya
adalah katil dan cd charmed+laptop


6. Saya tak paham :
weh,aku lak tk paham subjek transport sampai skrg...haih


7. Saya kehilangan :
rasa seperti dulu..erk..pasal rasa lidah tk boleh bohong.


8. Ramai yang berkata :
bilalah politik perak nak aman...ke dh aman?


9. Makna nama saya :
cepat2!teka sendiri!


10. Cinta itu adalah :
cinta bukan untuk dipersendakan...cayalah heliza!


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
sekodeng+bergosip(pas subuh terus bergosip ngn abbas ari ni..haih)


12. Saya akan cuba :
menerima semua dengan redha dan tabah


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever dalam bahasa omputihnyer


14. Telefon bimbit saya :
kaler ungu...jgn jeles mimi~~


15. Bila saya terjaga dari tidur :
aiseyman...kena g keje..


16. Saya paling meluat apabila :
orang pandang aku mcm aku ni tk guna.wtf


17. Pesta/Parti adalah :
tempat untuk usha insan kacak



18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
hamster yang giler hyperactive


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
form 5 kt mrsm taiping...ahhh~


20. Hari ini :
nak g KL..KL yaw


21. Malam ini saya akan :
tido kat hotel..ops!


22. Esok pula saya akan :
g KLIA..sebuks la kau!


23. Saya betul-betul inginkan :
4flat..ya Allah..skali je pon jadi la


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
keliwon mana ni?


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dangdut..erk


26. Makanan Barat atau Jepun :
sambal belacan..nyum2


27. Bilik yang terang atau gelap :
nak wat aper nih?


28. Makanan segera adalah :
mcd..eh..eh..ye ke?


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
hai~ (kepada adik aku yg pagi2 hai kat aku)


30. Siapa yang anda nak Tag?
sesape yang penah pakai nametag pengawas time skola rendah dulu

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.