Saturday, June 13, 2009

panas giler ah remis

ari ni dh nak kembali ke kulim..haihhh..keluhan panjang disitu..
cepat la habis LI ni..aku rela bgun awal pagi g kelas dr chipsmore (serious aku lupe ape nama die =.="") daripada g LI ni..
bukan ape,maybe sebab tkde kawan kot..bak kate abbas,"lonely nyer ko bye"..wekk utk ko abbas.
semalam dh anta adik aku fly..abang aku cakap nampak bunkface kt airport..band BUNKFACE ok!bukan mereka2 yang bunkface g ketuk2 dinding kaca klia tu smbil2 menjerit2 nama rakan masing2 yang nak fly tuh,tp si sam and the gang (sebut sam je sbb yg lain tk tau nama.haha)
ruginye aku tk pakai spek,klau tk leh skodeng sam....uuuu~
pas adik aku berlalu,angah lak membawa diri balik shah alam...pastu anta acik balik cheras dan melepak jap kat umah die yang macam bila masuk kita akan rasa kita adalah Lan Pet Pet kat dalam jangan pandang belakang congkak yang tersepak congkak kat dalam ruang bawah rumah amat creepy itu.sampai ker penghayatan tu???
dan tiba2 perasaan menjadi seorang maid muncul lalu aku mengemas ruang depan umah dia.ruang depan je ok.lain2 aku tk mampu.syabas la buat rakan2 beliau.
dah tu balik la ke remis yang kurang sikit kepanasan berbanding dengan hari khamis ari tu...
sorry abbas,aku tk sempat nk solve problem chemistry ala2 math tu..penat wehh..(alasan je tu,sbnrnya malas nak mengrefresh otak melakukan aktiviti kalkulasi)
tu je luahan hati..tiba2 rasa sebak lak..aisehman...

oh,nak bagi pesanan2 sikit

ijat : good luck kt sana.jaga diri.jaga iman.kuruskan badan.erk.nanti free2 kita webcam..cey,cey,cey..

kerol : aku tk tergoda dgn yong tau fu ko tu.kalau kt umah aku,rm11 leh dapat sebaldi tau.

mior : dh 2 minggu kt msia,tp still tk jumpe lagi.sedihnyer..sorry i byk komitmen lain..cewah.i u laks.next week insya'Allah daku berusaha balik dan kita jumpa tau!tau!habiskan masa dgn main karom dulu.

lecturer : bila nak supervise saya ni prof?tk call2 pon...haihhhh




adios,amigos si mr os..

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.