Monday, June 22, 2009

award skali pakej ngn tag


::Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini::
:: orangnya suke ketawa
:: cute mute tp tk macam mute aka kerol
:: suke makan pedas..asam pedas ruby..nyum2
:: suke benda yang berkepekatan tinggi contohnya masam yang amat,manis yang amat dan sebagainya yang amat
:: dan paling obvious takut kucing

::Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya::

:: suke memerhatikan gelagat orang sekeliling aka skodeng time!
:: suke makan asam dan jeruk
:: amat sangat sayang skuter ku..sekarang tgh carik nama baru utk die.ben boleh?
:: kalau tgh risau pasal sumtink,aku akan tingkatkan masa tido ku
:: sangat lambat mengenai perasaan.kadang2 kalau tiba waktu sepatutnya utk marah,aku tk marah.tapi dah dua tiga hari pastu baru rasa nak marah..haih
:: oh,sangat susah nak bermasyarakat ngn orang aka memulakan persahabatan baru aka tak ramah ler tu.... =.=""
:: keluarga adalah sumtink yang priority buat aku
:: pendiam bagi sesetengah orang,orang gila bagi sesetengah orang
:: selalu sangat homesick.macam dah nature flora utk aku dahhh
:: suka sam.sekian.


::Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka::

:: along
:: angah
:: achik
:: ijat
:: elly
:: mama
:: abah
:: sam
:: jared padalecki

semua aku hantam yang tkde blog.oh,kecuali ijat.haih

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.