Monday, March 9, 2009

sedikit update

haih..baru je balik dari PD-melaka trip.aku rindu laptop ku,katil ku,room mate ku(erk), dan kekasih hati intan payungku(itu sudah pasti..)
thanks to mereka2 yang menjayakan trip ni.mesti penat ditambah dgn konflik2 yang berlaku.tapi seriously said,it was an awesome trip!!tapi gambar2 tk dapat diselitkan lagi and i'm pretty sure kerol will update his blog with those pictures.just wait and see yer wahai sahabat semua! =)
oh,ada sedikit kata2 penyudah dari aku untuk geng2 kete MBD.yeay!

kerol@driver yang berhemah :
mekasih la banyak2 sudi melayan kerenah kami bertiga.ko memang abang yang baik.terharu jugak aku dgn nilai persahabatan yang ko curahkan itu.(mmg agak skema ayat).and sorry kalau aku ada menyakitkan hati ko or terbuat salah pape.tapi aku rasa tkde kot.haha.anyway,mmg best berjalan2 dgn ko..jum next trip pulakkkkk!!!!

abbas@peneman aku di seat belakang :
seronok meraban dgn abbas kat belakang.keh3..tapi aku mintak maaf ler kalau aku ni tak terkawal sket abbas.ada la dalam 2-3 kali aku merajuk dgn abbas sepanjang trip nih sekalipun kadang2 reason die amatlah nonsense..dan agak memoodykan diri..ampun buk!!!tapi otw balik utm banyak yang kami bicarakan nak2 rentetan kisah hidup dulu2.(walaupun orang2 seat depan tgh merajuk+moody)keh3...

emma@co-pilot :
kalau emma tkde mesti suasana tk segamat begini.bagus emma!!anda mmg berbakat.keh3.aku pon nak mintak maaf kat emma kalau aku buat ape2 salah..tapi emma,tercapai jugak hajat anda yer nak makan mcd.jum emma kite nyanyi!"bunyi gitarrrr...irama twist~~" *sambil kaki goyang mcm emma slalu buat*

last skali buat rakan2 skb,mekasih smbut birthday budak2 bulan 3 kt melaka ritu..anda semua mmg best!!aku terharu...wuuuuuuu~~

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.