Wednesday, March 4, 2009

my team

dgn rasa terujanya aku ingin menceritakan perihal my team dlm hidup aku..ahli2 pasukan yg tiada pengganti dalam dunia ni..yeay!ok,pasukan pertahanan ni terdiri daripada 6 orang..sume ada kebolehan pelik masing2..erkkk

ahli pertama
nama : erwan iskandar azwan bin razali
umur : 28 taun
nama panggilan : along

hehe..ni la abang sulung aku yang sangat2 baiklah hatinyer..giler penyabar n aku tk penah tgk die marah mana2 adik2 die.tk penah melawan ckp mak aku dan sebagainye..tahniah along!naik pangkat!keh3.ape yg penting dalam hidup die adalah komik2 dan segala jenis game.tk kawen pon tkper..(tu die yg ckp,bukan rekaan ok).keje kat giant skrg nih.tiap ari selasa barulah die balik umah.kalau die balik mesti bwk balik makanan...tp slalu khas untuk adik bongsu aku ler..T_T..sayangnyer tkleh letak pic die sbb aku tkde gmbr die sensorg...tidakk!!privasi la tuh..oh,baru perasan along dh 28 taun.cepatlah kawen..ke nak nor yg carikkan?boleh sajerr~~..yeay!
mak aku penah citer yang time kecik2 dulu abang aku slalu study smbil jaga adik2 die yg berderet ni..sebelah tgn pegang buku sebelah lagi ayun buaian..syahdunyer~~

ahli kedua

anak sapa la pulak tuh~
nama : izham iskandar bin razali
umur : 26 taun
nama panggilan : angah

ni la manusia yang kalau dia balik umah mmg tk leh suruh die buat keje..confirm die akan buat hikmat mengeraskan diri.. =.=""..aku suke kalau die ada kat umah sbb die suke buat lawak gile2.penat aku gelak..dan lawak2 die mmg memerlukan imaginasi yg tinggi.mmg la patut pun jadi engineer designer.tp kadang2 tajam gak mulut makcik ni.kalau die agak2 macam aku terasa hati ngn kata2 die,mula la die wat lawak smpai aku gelak balik...(n_n)..lagi satu!!kalau main game PS2 pastu die kalah,habislah tamat riwayat org yg menang tu kena belasah ngn die.(slalu ijat la mangsa)..alasan die,"aku tk mungkin kalah!"..=.=""

situasi 1 :
*kami sekeluarga tgh makan kfc smbil sembang2 pasal aku yg igt ada hantu kat rumah malam sebelumnya*
acik : ala,acik pon penah nampak hantu sua muka kt tingkap bilik..*muka seserius alam*
aku : ya ka?tak takut ka? *dah gabra tahap cipan*
acik : tk pun,acik terus tidoq ja la..
angah : angah pon penah nmpk hantu kat tingkap tu.......dia sua tangan...pegang KFC...keh3.drumstick lagi tuh..
aku : erkk...=.=""
*sume tergelak sakan*

itu baru satu,banyak lagi idea2 die kalau nk melawak..haih..rindunyer~~~

ahli ketiga

nama : izrul iskandar bin razali
umur : 23 taun
nama panggilan : acik

acik skrg study kat maktab perguruan ilmu khas cheras.kire bakal cikgu budak2 istimewa.aku rasa die mmg layak sbb walaupun nampak gaya die mcm mat rempit(erk) tp hati die baik.kalau kadang2 mulut aku bising2 lapar tp malas nk masak,die la tolong masak pape untuk aku.baik sungguh.pagi2 die la yg bangun awal kemas2 umah.pastu membebel;"anak dara tidoq terbungkang kat atas.aku ni ha anak teruna dok la menyapu sampah..bla,bla,bla"...kalau die ada kat umah pon mmg riuh dgn suara die yang lantang tuh.sekali die bercakap habis la kuar segala contoh2,peribahasa dan bait2 kata untuk disesuaikan dgn hujah2 die...ya,Allah,kerol pon kalah..~oh,die ada band sendiri..arches cluster nama band die.acik ni bassist untuk band tuh..tk sangka..uuu~~

situasi 1 :
*aku letak stokin dalam kete.*
acik : ni sapa punya stokin ni?
aku : nor punya..awat?baru pakai dua minit ja pon..
acik : pastu kalau hang berak, taik dua minit dgn taik dua jam ada beza bau ka?
aku :erkkkk....=.=""

*sekali ngn mak aku gelak*


ahli keempat :
aku ler tu..keh3.tk perlu cite.nanti ckp aku naik beskal kayuh sendiri lak..dgn humble nye aku mengundur diri..



ahli kelima

tkyah cakap pon dh tau kan mana adik aku.keh3

nama : izzat iskandar bin razali
umur : 18 taun
nama panggilan : ateh@ijat

skrg tgh membujang kt umah tunggu result spm..habih la hang~~~wuuuu!!..
sgt tinggi budak ni ok smpai org igt die abg aku.baik budaknyer (suke la tuh)bijak dan sgt manja ngn mak aku..hadoii...haha.die ni spesis berdikari sket n slalu aku bergantung kt die.yeay!yang bestnyer,kalau aku cakap ;"ateh,kakak haus la..buat ayaq oren sat"..terus die g buat..bagus!kredit untuk anda!
ayat die yang femes kalau nk larik g angkat baju je,larik g curik makan ke;"lariannn...sepantas hazim!!!!*smbil lari laju2*"..oh,hazim tu jiran kami.die atlet.keh3..budak ni pon ada band sendiri gak.apa nama band hang ijat?the nolla??nomemade cheese cookies?pape je la..penin2..


ahli keenam

nama : nur aida ellizar binti razali
umur : 17 taun
nama panggilan : elly@adik

hish!geram sungguh ngn budak nih..ada je benda die nk gaduh ngn aku.bukan aku jer,ngn abang2 aku pon.mulut die mmg mcm pungkoq ayam..erkk...tp disebabkan die anak bongsu,die la paling disayangi~~~.lagipun budak ni pandai pujuk orang lepas gaduh2.menjadi lak tuh pujukan die.mmg hampeh..keh3.



sebab tu kalau kat umah aku tk gemar g kuar jalan ngn kawan2.kalau boleh aku nk abiskan masa ngn geng2 aku nih.haha.bagi aku,abang2 aku ni la kawan2 aku,tempat gaduh aku dan jugak ayah kepada aku...waaaa!!nak balik rumah~~~

p/s=tiada sebarang ahli tambahan diterima dalam team ni.kpd dua orang tu,kim salam jer..erkkk....
oh.btw..org leh kutuk2 aku..tp jgn skali2 kutuk family aku.klu rasa nk kena lempang silakan.



MyEm0.com

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.