Wednesday, March 11, 2009

group kereta berhias..

sejak balik dari pd,sume benda pon aku malas nk buat..
nk study malas,nak update blog malas..
nak tgk citer charmed pon malas..
ya,barangkali ada manusia akan mengeluarkan kata2,"bukan ko mmg pemalas ke?"(nak lempang je kan sape ckp cmni..haha)
tapi aku ingin tekankan disini...tahap kemalasan ni mengalahkan kemalasan haiwan2 di zoo melaka pada waktu siang..maaf ye wahai haiwan2 sekalian..
even kat kelas genetic rabu ritu pon aku hampir tumpas dengan godaan mengantuk-amat-ditambah-dengan-kemalapan-cahaya-kelas-N02-itu..nasib baik aku tak jadi mangsa kedua jerkahan dr rosli hensem.(jgnla die baca blog aku..aminnn~)
masya'Allah!apa harus aku lakukan ni?eh.terlupe lak dgn niat asal aku :group kereta berhias.
nak citer pasal kt pd-melaka mmg aku malas lgpun si kimi,kerol n udeen dgn kentalnye dh citer kt blog diorg..so,aku dgn humble nye cite pasal kete la pulak.sian kete2 yang menerjah highway selama 3 hari berturut2..tkde sape hargai diorg..T_T

group kereta berhias 1
ahli : kerol,abbas,emma,aku




group kereta berhias 2:
ahli : dayana,udeen,syamira,kelly,baizura






group kereta berhias 3:
ahli : syawa,ain,shelah,peep,lia





group kereta berhias 4:

ahli : ezuan,toha,sim jun min,mimi




group kereta tk berapa hias 5 :

ahli : fareez,kimi,ijal..T_T
(kenapa aku buat T_T,korang fikir la sendiri..haha)



so sekarang sape yang menang?sila angkat tangan!! \o/


p/s=tk tau la nape kecik beno gmbr nye..tkper,janji kenal..


~best moments~


SKB ROXXXXS!!!!!!

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.