Monday, April 22, 2013

22 April 2013

S,
Hari ni sepatutnya jumpa dia yang dah lama saya tak jumpa. Semangat saya bersiap tadi. Saya dengar ada sms sampai. Saya ingat dia bagi sms kata dah bertolak. Saya biar je sms tu, tak baca lagi. Saya teruskan bersiap. Pastu bila saya baca, rupa2nya dia kata cancel. Saya kecewa sangat. Walaupun nak jumpa kejap je, tapi saya tetap rasa bersemangat td. Dia kata takleh jumpa sebab hujan. Tapi tempat saya tak hujan pun. Sampailah saya kat kulim, tak hujan pun. Tapi saya reply "okay". Malas nak cakap banyak. Sebab saya tak suka orang cancel plan at very last minute. Saya dah tak ingat ini yang kali keberapa dah jadi macam ni. Sepanjang drive td, saya fikir semua yang terjadi dalam hidup saya. Dari dulu lagi saya selalu cakap "Mungkin saya memang ditakdirkan hidup dalam keadaan mcm ni". Dia pun tak cakap sorry kat saya. Saya pasrah :)

S,
sampai je Kulim td, terus saya ke Silterra. Saya sedih. So, kalau saya buat kerja, saya tak sedih dah. Nampaknya, next week kena la saya kerja lebih masa lagi. Kalau saya sibuk, saya takde la ingat benda2 sedih ni. Balik keje lambat, sampai rumah terus siap2 untuk tido. Jadi saya takde masa nak fikir bukan2. Betul tak? :)

S,
Agaknya sampai bila ye saya nak mcm ni? Kalau saya luahkan apa saya nak, apa yang saya fikir dan apa yang saya rasa, saya akan menyusahkan semua orang. Jadi, saya terpaksa simpan semuanya. Saya terpaksa menurut apa yang mereka nak. Sejujurnya saya taktau saya bertahan atas alasan apa. Saya dah tak kenal siapa diri saya sekarang. :(

Okaylah, saya nak solat. Assalamualaikum. :)

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.