Sunday, April 14, 2013

April - Meaningful month

Cepat cepat. Sementara aku masih ingat lagi event2 yang baru terjadi baik catat laju2 dalam belog. Gitu katanyewwww. Haha.

6/4/2013
Hari pertunangan achik dengan Aisyah. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Tersangat lancar sampai sejam lebih je proses bincang2 tu. Haha. Kesian Aisyah. Mekap dua jam, orang datang sejam je. Sabar la noks. Nanti kawen mekap sejam je k. XD Semua adik beradik aku balik kampung and for the first time dapat bergambar dengan ke enam2 kami termasuk ipar dan bakal ipar dan anak sedara, Aiman. Gahhh, rindu Aiman! Oh, 6 haribulan ni jugak birthday along. Mama tempah kek bubuh nama aku dengan Along, tp aku suruh Along je jadi center of attention. Taknak aku. Buat malu je. Haha



Kak neesha (kakak ipar), Aisyah (bakal kakak ipar yg muda dari iols T_T) dengan kak Fara (cousin)



Aiman aiman aimannnn! dengan kwn sama tahun lahir.Jap,anak sepupu dengan anak sepupu jadi hubungan ape eh. @_@


Sesi menyarung cincin :)


Hantaran dari pihak perempuan


Hantara dari pihak lelaki


Aiman lagiiiiii. Haha


Pasukan gempur. Gigih 3 orang belakang tuuuu


Gambar lengkap satu family (Tanpa abah)


Aiman,mulut jgn muncung sgt pls.


8/4/2013
Hari aku kerja. Dengan letih pasal kenduri semua, pastu keje lak menimbun. Kena setel semua hari ni jugak sebab esoknya sampai khamis aku cuti lagi. Jangan tanya cuti apa. Susah nk explain. Haha.
Pastu, bos panggil untuk Annual Review. Kat tangan dia ada sampul putih. Ingat surat amende. Rupa2nya surat promotion and salary increment. Alhamdulillah, Ya Allah :) In shaa Allah,kalau buat kerja dengan ikhlas, tanpa perlu menunjuk, Allah akan balas dengan setimpalnya :) . Jangan komplen kat twitter pls. Annyoing tau tak! (tibe2)

And now, i am Senior Process Engineer 1 XD


Lastly,gambar aiman lagi. Hahahah.






::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.