Sunday, June 2, 2013

Selamat Pengantin Baru Sahabat!

Alhamdulillah, pada 1 Jun lepas Dayana Amira bt Rosli selamat diijabkabulkan dengan pasangannya iaitu Mohd Faiz b Radzi (sorry kalau salah eja nama >.<) Kalau dulu dayana la penumpang setia skuter ego S aku pegi fakulti, cafe etc, peneman setia naik bas sama2 ulang alik fakulti, dan peneman study tengah2 malam sekali dengan Semah sepanjang menginap kolej KTHO. Tapi aku rasa, most of the time macam main je time study malam2 tu. Main bubbles la, SMS orang kacau2 la,pastu alih2 dah subuh. Sedih pulak rasanya T_T Paling best time kenduri dapat jumpa Asmah dengan Syaz. Rupa2nya dah 3 taun tak jumpe Si semah ni. Tapi haritu rasa mcm baru je lepas jumpa semah. Cepatnya masa berlalu. Takpe semah, nanti bulan 9 kita gi honeymoon ye. Hikhik. Berbalik pada dayana, disebabkan kitorg tengok seluruh proses dari dia mekap, bersiap,akad nikah sampai la ke kenduri, so bila dah balik ni rasa mcm something missing. Perasaan yang sama bila dah follow cite Supernatural selama 8 season, alih2 last week dah final episode. Rasa kehilangan sesuatu. Rasa kosong je hidup ni. Aku rasa perasaan ni mesti lg teruk lepas syaz dah kawen nanti. Sobs T_T Dan aku rindu pulak dengan Syaz and Semah. Ntah bila boleh jumpe lagi. And now, i'm back to my real life. Life yang takde hiburan dan sahabat disisi. Sedihnya rasa. Apa2 pun, selamat pengantin baru Dayana! Semoga bahagia sehingga ke Jannah dan jangan garang2 sangat ye. Haha.

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.