Saturday, August 8, 2009

ye laaa...ye laaa..

ok,fine.niat hati tknk update blog smpai la rasa orang lain dah mula lupa pasal blog aku.cey2,ayat tuh macam la ramai sgt follow blog aku ni.tp kang tk update kang,ada lak yang cakap 'tak cool babe kalau tk update' (walaupun pada hakikatnya perkataan "cool" tu tk lah digunakan.malah perkataan yg lebih unpleasant digunakan.duuh)
hah!nak update sangaaaat kan?aku update satu2 subtopik pasal hidup aku.subtopik?tk tau nk ganti dgn perkataan ape =.=''



study :
so far semangat semakin membara."bro,lu memang pembakar smgt gua.even satu je perkataan kuar dari lu,gua tetap menyerap kata2 tu efisien nya.thanks bro!"tapi yang pasti psm still tk baca lg journal.dr nik,sila cuti lama2 sket.aku macam nak panggil die dr bionik lak skang.kui3


money :
duh~duit cepat sangat habis.bila meluahkan rasa nak dengan mengatakan "aku tkde duit la" mesti akan dapat respon yang tak best dan agak menyakitkan hati la jugak.so,all in all i think better keep ur feelings just within urself.people dont seem to know the value of emphaty i guess.bloody hell.ayat yang last tu sengaja type sebab tiba2 teringat cite supernatural.uuuu~handsome!


health :
haih..penyakit susah nak tido memang menjadi2.sorry la merisau sesetengah pihak.tapi nak buat mcm mana.walaupun dah janji akan tetap tidak membuka mata tatkala sedang dalam usaha menidurkan diri,tapi still in vain darling.in vain!


friendship :
to my this-one-particular-deary-friend.hope u can persevere with your, well i can say agony condition.i will try to be with u whenever u need me.i just want the very best for u as i have seen u being in the worst time of all just because of 'that thingy'.damn!


love :
uuuuu~perlu ke update.tak payah la.well,u r part of me.so i dont have to worry of any unwanted-yet-extremely-suffering things to be happen.i believe u.just take care of that biri2.ah,comel~


ukhrawi :
harus gak masukkan.bekalan masa depan.akan berusaha meneruskan amalan2 dengan konsisten dan lebih tawaduk.insya'Allah!setakat ni masih dalam keadaan yang bolehlaaaa dibanggakan.geli je dibanggakan.ok,ini utk diri sendiri yer.kata2 untuk diri aku sendiri.ya,untuk diri sendiri.ok,fine.u got it already.



p/s= sukenye aku kat snake eyes.nak bagi nama skuter aku snake-eyes.laptop dh bagi nama bugsy lepas tgk guinea pig dalam cite bed time stories.mata dia,besaq gila la weh!kuang ajaq punya besaq!dah tu comei lak tuh!!!!








click sini kalau rasa nak gigit bugsy.warghh!


sekarang dah percaye mata die besar??

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.