Friday, August 14, 2009

jumaat berdarah

bangun kul 10.03 am
terkejut sbb discussion plant design dgn abbas n udeen kul 10.oo am.
terus msg abbas, "weh,dah smpai ke" sambil muka disembamkan ke bantal dan hanya berbekalkan mata hati dan mata jari utk menaip msg.hebat kan?
terus siap g psz.rupanya si udeen pon lambat.yeay!
buat la soalan dalam dua 3 butir,g makan dan smyg jumaat.diorg je,aku tk pon.
pastu melagha kt psz.
well,istilah melagha bg aku adalah menerjah blog2 orang dan mencuci mata mencari gosip.
tapi dapat la jugak download dalam 2 journal.
hebat tak aku?
melagha.
melagha.
dan terus melagha.
.
.
.
.
.
.
.
pengakhiran nya udeen dan abbas turut bersama dgn aku melagha kt psz.
ada orang cakap,budak2 forecast ni takleh discussion bersama.
dan aku rasakan theory tersebut seakan2 terbukti =.=''












p/s=tahniah kepada rakan2 forecast yg akan grad nnti.dan yg berjaya dpt anugerah tnc.cayalah beb!

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.