Saturday, August 22, 2009

boleh ker

aku : bulan pose boleh ke tengok wayang ?
dia : nape takleh pulak?
bodyguard : lah...nape tkleh.bukan nak watpape pun.

aku : tkde,sebab ada kawan ckp tk boleh..erk..

bodyguard : haih..tengok wayang pon boleh batal pose ke.dah tu kentut pun batal pose la yek.haha

aku : cis2..nak kena budak kecik nih
*ckp dlm hati je*
dia : hahahaaha


thanks sebab menyempurnakan dua cita2 ku.
1) tengok cite up.ngeh3

2)tengok wayang dgn anda *walaupun ada bodyguard sorg*


terima kasih juga sebab sudi mogok tk makan malam hanya kerana ayah tk bagi kuar jalan2 dengan daku di bulan puasa.haha.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

main ombak2 sket before masuk ke mood lain.




ok,sekarang hati saya dah senget (bak kate min) bila memikirkan anda akan kembali menjauh dalam masa beberapa hari je lagi. dan pemergian kali ni harap tk selama dulu T_T


erk.hujan hampir turun nampaknya.kena stop cakap pasal benda ni.saya akan moody beberapa hari ni.so jangan membincangkan hal2 yg sensitif dengan saya.


till then,bye for now!



~~~saya sedih~~~

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.