Tuesday, July 14, 2009

tag dari kerol sempena menunggu ofis krp bukak

panjang tak tajuk?panjang tak?keh3



nasib baik tgh boring tunggu ofis bukak,aku pon dgn redha menjawab tag khairul anuar harun..eh,eh..khairul anuar b abdul aziz nih.







1. Apakah hubungan awak dan dia? (Sesiapa pun boleh)






disebabkan abbas je tkde blog,jadi aku mengambil keputusan utk mengimarahkan tag ni berlandaskan abbas.erk,tak paham =.=""


2. 5 impression terhadap dia
-pandai
-mempunyai kepakaran dalam menyentapkan hati orang
-comel*ni orang yg cakap bukan aku yg cakap*
-boleh la jugak membetulkan aku yg kadang kala berada di jalan yg tk lurus
-bila mu nak ada gewe ni abbas?eh..eh..




3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak
bercerita pasal kenangan2 masa lalu dia tanpa segan silu.erk



4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak
"bye,tolong jangan trigger memory tu." *memorable ke ni.ntah ler*



5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan
masuk hospital gila.




6. Kalau dia jadi musuh awak. awak
menjarakkan diri sekurang2nya 2 km dari ko abbas


7. Kalau dia kekasih awak. awak akan
masuk hospital gila buat kali kedua *annoying nye tanye dua kali*



8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana
aku baca sms ko yg paling teramat private.erk


9. Overall impression ttg dia
abbas single!mari2!sementara masih ada stok!


10. The most desirable thing to do to her/him
belanja tgk wayang.ops!


11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?
orang cakap saya pelik.tp saya tak kesah.sbb pelik itu menarik.haha

12. The character/(s) of you for yourself?
-adaptability kurang
-bila dh adapt tak terkawal la pulak jadinya

13. On contrary, the character you hate about you
lambat nak ingat jalan!!warghh!*apsal tibe2 ckp omputih?*


14. The most ideal person you want to be with
jensen ackles atau jared padalecki.ok,setelah mereka memeluk islam.

15. For people who like you.. tell sumthing about them
hai!bye!

16. Ten people you tag
-syazreen razali
-fiffy hazirah
-izrul iskandar
-izham iskandar
-erwan iskandar azwan
-elly
-nurul
-intan
-izzat iskandar
-sesapa yg rasa2 die berbin atau bintikan razali


17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
banyak skandal maknyah minah ni.haha

18. Is no.3 female or male?
male la wehhhh

19. If no.7 and 10 have a relationship.
sumbang mahram

20. Mcmmane dgn no.5 dgn no.8?
adik beradik berlainan mak

21. No. 4 single kah?
tideks!

22. No.1 belajar apa?'
chemical engineering(pure)

23. Say sumthing about no.9
selamat maju jaya di vanderbilt!

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.