Sunday, July 12, 2009

siti halida

date : 12 july 2009
time : 9.15 am
venue : stesen bus tepeng

tengah tunggu bas g kuala kangsar.bila la nak gerak2.tak sabar2 nih*memandang board kt kaunter nk check masa*
tiba2 nampak ada mamat yang tak-berapa-hensem-dibandingkan-dengan-shinchan tengok aku makan akulah kawan dia yang 10 taun tk jumpa.dalam hati " wtf mamat nih"
terus aku duduk menghadap bus red and yellow omnibus tuh.

mamat : ni nak g mana ni?tunggu kawan ker?
aku : .................................... ha'ah(padahal nak tunggu bus)
mamat : pakwe ke?
aku : .................................... ha'ah(bongok la ko)
mamat : ni nama sape?
aku : (berfikir2 nak tipu nama ape) ............. siti
mamat : siti?siti ape?
aku : (haish,pehal la ko.sebuk tol) .................. siti halida
*dalam hati nak tergelak plak*
mamat : ooo..bila kawan tu nak datang?
aku : jap lagi la.

terus2 mamat shinchan tu blah.aku lak terus lari naik bus.wtf tol.tiba2 kena pukau ke ape ke,tak ke naya.memang berdebar2 tol.dan sememangnya aku cite pasal benda ni kat mior.dan dia gelak kat aku T_T

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.