Monday, July 27, 2009

pyjama party



attention: Dayana, Syamira, Asmahani, Syazreen

buat pyjama party jom!haha

sebabkan susah sangat kita semua nak kuar meronggeng skali, so aku mencadangkan benda yang jimat duit, tenaga dan masa...ok,tk jimat masa sebab nak bergosip sampai tengah malam.

so, kalau setuju sila2 la rajinkan tangan menghubungi telefon tangan saya.masa dan tempat akan ditentukan atas persetujuan bersama.

untuk pengetahuan anda, syazreen razali dengan semangatnya dah bersetuju.

pada hemat saya, party ni boleh la start dari pukul 10 malam hinggalah pukul berapa pon tk kesah.so kiranya hanya mengambil masa semalam sahaja ya.semalam sahaja *semangat disitu*

aktiviti2 yang disarankan adalah,update gosip2 terbaru =.="" tengok movie,i mean kt cd la,makan2 or main game.nak heart to heart pun boleh...hoho.

ok la,tu je aku nak inform.adios berambus~

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.