Sunday, March 11, 2012

Universal Studio Singapore



Wohooo!
Impian sejak taun lepas dah semakin selangkah ke hadapan untuk termakbul. Insya'Allah. Dulu 4 taun setengah berkampung kat Skudai tu,tapi setapak kaki pun tak penah jejak Singapore *sobs* Itula padah plan-nak-semangat-bagai-tapi-last2-hilang-ditelan-zaman =_= Lagipun dulu student lg, nk kena curi2 masa antara study,class dgn exam mmg susah.


Dan akhirnya, awal bulan 4 nanti aku dengan my wingman (wah,wingman kau.haha) which is Syazreen bakal menghiburkan diri yang lara kat USS setelah bersusah payah planning itu planning ini. Plan asal nak pegi dengan Abbas, Kerol and other wingman yg lain tapi disebabkan hal tertentu,i have to drop them from the list. bahahaha. Takdela, sbb tgk gaya mcm aku dgn Syazreen je semangat. Yang lain dengan financial issue nye,dgn work issue, dgn free time issue (urghh..padahal dah plan dari taun lepas. Anyway,malas nak fikir) And insya'Allah my brother will join us as well. Yeay! Paling tak sabar nak naik transformers ride tu. Hoho.


Seronok sebenarnye planning holiday ni. Tapi kena planning dan ajak orang2 yg supportive la. Aritu trip pegi UTM pun aku plan dgn Syaz. And aku simpan lagi ktorg punye tentative program. Tentative program jd tempat chat =_=




Next trip ingat nak ajak Syaz pegi Bandung pulak since die dah ada passport ni. Hewhewhew (urgh,gelak ape nih?!!!) Mudah-mudahan plan ni berjalan lancar. Amin.












Untuk reference aku :

USS Easy Guide

USS Website

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.