Friday, February 5, 2010

rambling

5.01am.
apsal skrg asyik update blog tengah2 pagi ni?nak wat cmne,tibe2 gene burung hantu merebak dalam diri.(aku tnye aku yg jawab.lonely gile)

sejak akhir2 ni selagi jarum jam tu tak cecah pukul 4 jangan harap la aku nak tdo.dem punya cite paranormal activity.smpai sekarang sanubari aku berantakan.aku rasa elok2 nak dekat grad nanti,gene mata panda lak yg muncul kat dlm badan aku.sadis kan?(kali ni tknak jwb soalan sendiri,nmpk sgt lonely nye.haha)

oh2,kamsahamida kat udeen sbb bg aku tgk cite family outing.ya2,aku mmg dah terkebelakang sbb org lain dh tgk smpai episod ntah berapa juta ntah,aku baru nak start.sedih.tp mmg best siot game tu.smpai i jatuh cinta kat chun hee.blushing2.

penah tak time tdo pastu mimpi something n tiba2 bangun benda tu jadi betul?ah,heaven gile ah.kalau mimpi tu best la.klau mimpi ngeri bukan heaven ye.go figure.aku ni memang spesis senang nak mimpi.benda yang aku tgk n terus masuk ke hati mesti jadi gist mimpi aku utk malam tu.cey2 gist.tak tahan.

akhir kata,cantik tak template baru i?taknak kalah dgn syamira.haha.

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.