Saturday, November 14, 2009

reminisce

ingat tak,bila cikgu M suruh buat discussion kita berempat mesti pilih port favorite kita.kalau tak kat bilik sains sosial,mesti kat tmpt lepak blkg kelas 508 tu.lagi seminggu nak kuiz,kita berempat akan berkepit time class atau time prep.dapat pelepasan dari class tu yg heaven tu.pastu main tanya2 dan selalunya awak dgn A yg paling hebat.awak pun handal kalau jadi host.saya dengan L selalunya kena pasrah je.
kalau discuss kat tmpt melepak tu,selalunya secara tak sengaja saya mesti duduk berhadapan dgn awak.pastu kaki kita selalu terlanggar.si A cakap kita main2 kaki =.='
bila naik kete cikgu M nak pegi mana2,selalunya kita duduk sebelah2 secara tak sengaja lagi.tapi mesti letak beg antara kita.maksiat pulak nanti.
ingat tak,ada sekali tu A dgn L kena balik awal sebab ada latihan sukan.so tinggal kita je kat bilik sains sosial tu.saya dah gabra.tapi buat2 jugak main tanya2 soalan.tak sampai 15 minit kita amik keputusan untuk balik.mmg awkward gila.
tp yang paling best time peringkat kebangsaan tu.masa dalam hotel kita berempat main tanya2 guna telefon hotel tu.bila A yang call,L angkat.tp bila awak call,L mesti suruh saya yang jawab.saya layankan je.
tapi,saya selalu mcm jauhi awak sbb saya takut awak tak suka saya.bila si A kenakan saya dgn awak,awak selalu tak bidas.saya je yang selalu balas serangan A.saya fikir awak mesti malas nak layan kan benda2 cmtu T_T
ada sekali tu awak buat saya sakit hati walaupun sebenarnya awak gurau je.terus saya tak cakap langsung dgn awak.tp kejap je la.takde la smpai 3 hari.baru skrg saya tau yang awak tak tenang selama saya tak bercakap dgn awak tu.*pas 3 taun baru tau T_T*
bila habis dah semua kuiz,kita berhadapan dengan trial spm pulak.time tu rasa mcm pelik sangat sebab kita tak dapat discuss2 lg.tak dapat gurau2 lagi.memang sedih.dah la kelas saya dengan awak sebatu jauhnya.tapi demi masa depan,study itu lebih didahulukan.*pergh*
habis je spm,kita semua bawak haluan masing2.tp still contact gak sikit2.bila awak dah kat negara orang,ym je la penghubung kita.time birthday saya,awak call dari sana.time tu saya dah takde sangat perasaan sbb kita dah lama tak jumpa.
kemudian time worldcup,german tgh lawan sape ntah saya on9 ym.saya tgk status ym awak ckp awak sokong german.pastu saya ym awak bgtau saya pun suka german.nak2 miroslave klose.time tu la.
pastu saya terus layan youtube dgn friendster.*time tu friendster masih pujaan hati*.tiba2 awak ada type panjang2 tp saya tak tgk.beberapa minit kemudian baru saya tgk,rupanya2 awak meluahkan perasaan awak.*mesti ke time worldcup*
pastu saya cakap la dgn jujurnya yang saya suka awak jugak time skola dulu.tp saya tak boleh bg keputusan lg sekarang.*sebab saya nak sambung layan youtube.haha*
3 bulan kemudian,berkat doa2 dan tawakal,Allah swt bukakan hati saya untuk terima awak.saya pun suruh awak propose saya balik.haha.semoga hubungan ini berkekalan.



sekian cerita panjang dari aku.dah lama tak type panjang2.ni bukan cerita aku.cerita kawan aku.adios!

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.