Wednesday, November 18, 2009

awan sering menangis disini

disebabkan slalu hujan je skrg,mari berbicara perihal result.sila check aimsweb skrg.actually aku nak cakap benda ni dah lama tapi sebab takut ada pihak2 yang terasa aku simpan kan je dulu.memandangkan blog aku ni pun dah sayup2 kedengaran tapak kaki orang,so mari menikam2 sanubari orang!yeah!*ayat pening*
ada beberapa perkara yang aku tidak gemari bila sampai kepada perihal result aka when it comes to result matter.

1) bila lecturer tampal result kat dinding bilik dengan muka bangganya,and aku tak tengok lagi result aku tapi stalker lain dah tengok and siap tunjuk kat kawan aku yang tiada kaitan dengan subjek yang di ambil lalu rakan tersebut memaklumkan kepada aku.see?aku dah jadi pihak ketiga sekarang.pfff.nak jadi stalker aku tak kesah,sebab aku pun stalker gak tapi wat la dgn cara yang berhemah dan menghalusi perasaan2 insan sekeliling.sometimes the closest person hurts u the most.

2) dah tengok result pastu berlatarkan muzik sedih telenovela salah seorang rakan cakap "weh,result aku teruk giler.result aku teruk giler".bila tanye berapa? "46/50"..........................fine.a little bit syukur wouldnt hurt right?



3) sekarang pulak untuk situasi aku jadi pihak kedua.insan tersebut dah tengok2 result aku and dengan muka tak boleh blah nye announce kan result aku kat depan orang ramai even sebelum tu aku dah bagitau aku tak ready lagi nak tau result.dem.give me some space will ya?



4) bila kita tanye soalan dengan rendah dirinya tapi dihina2 lak kononnye kita lah manusia paling bengap sebab tak reti jawab soalan senang.padahal before ni kita ajar die baik2 je.*ok,ni tak termasuk dalam topik result*


5) bila tak cukup duit nak shopping kat bandung.erhhh..lari topik lagi.adios!



tapi!!tapi!!aku suka bila aku cakap "eh,dah dapat lagi dua la A.tapi untuk lab la"
pastu rakan itu jawab "ye ke?bagus nye.ala A tetap A jugak.tahniah!"


hah,kamu memang terbaik!






sorry la kalau aku selalu tulis benda tak puas hati dalam blog ni tapi blog ni dh aku anggap mcm bestfriend aku dah.kena cite segala2nya.nasib la.sape suruh jahat.

::spell to be cast out::

saya rindu semua orang.